Blogg listad på Bloggtoppen.se

Andas

Va fan jag är aldrig omöjlig som sagt, säger aldrig nej till krök tyvärr, även fast man kanske skulle vilja stå över i bland men så blir det juu aldrig. I går var det faktiskt trevligt. Jag träffade upp jocke vid palermo där han satt i sin ensamhet och drack sin öl, läste sin tidning och sjävklart cigg i den lediga handen. grymt man grymt tänkte jag diekt. Sedan begav vi oss till vaksalatorg, Tiiimbak spelade ett par sköna låtar.. Sedan stack vi vidare till terassen där vi tog 2 fina öl och spelade upp 50 kr på Jack vegas maskinerna, efter 30-40 min så drog vi till Etage, Man är ju alltid sugen på att dra en vals eller 2 , haha vettefan, men det var en naajs kväll. skål!








/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: O

hållningen jocke. hålllningen

2009-08-08 @ 14:16:25
Postat av: Anonym

Jassäää,

2009-08-08 @ 16:26:29
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0