Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetesmannen tipsar

Till alla diabetesmän och diabeteskvinnor!

Man behöver inte alltid följa sin läkares instruktioner, det är väll ändå du själv som vet och känner din kropp bäst. eller har jag fel? Nej skulle inte tro det! Bry er inte om fasta tider hela tiden.. Det kan vara bra i början när du fått det men sen ska du våga bry dig mindre och mindre, Men tänk alltid på blodsockret! Alltid.

Så här ser en dag ut för mig just nu!
1. Äter frukost kl 12
2. Äter middag runt kl 5
3. Äter något sen när jag tar min Lantus för den påverkar ju faktiskt blodsockret litegrann..

Bara tillfälligt ser det ut så här nu, brukar äta lite mer men gör som jag själv vill!!! Våga.....











/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0