Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gant

Hej! Just nu sitter jag och kikar i en galet skön katalog! love Gant asså! Rikitigt sköna höst saker och en klocka som jag gärna vill ha! Ska nästan slå till på den.. Riktigt snygg!  Tänker inte lägga ut bild! Finns bara ett antal x! haha


Fan jag hade en fruktansvärd natt/Morgon , Vaknade upp och var helt svettig, Bara rann på ryggen och i pannan!? Någon som kan gissa varför? Jo jag var låg som fan, Kollade aldrig blodsockret men det låg väll på 2,5 kan jag tänka mig. Jag gick upp och slängde i mig yogurt och muslii vilket var riktigt gott... Men det var inte najs. Palla vakna så. Klockan var hm.. halv 6 i think! Så var det!!


         Fan det var verkligen sådär, Helt sjuk assä!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: linnowa

SV: Väldigt :)

2009-08-10 @ 19:30:30
URL: http://linnowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0