Blogg listad på Bloggtoppen.se

Godmorgon

Hej hej. Jag vaknade precis. Gick väll och lade mih klóckan 04 30. vettefan vad jag gjorde men kollade väll på lite sköna filmer, älskar att kolla på en riktigt bra film med en kopp kaffe eller en stor läsk och fet chipspåse!Dä är najs!
Men att vara uppe sådär får man sedan lida för.


Idag ska jag faktiskt måla lite.. Måste hjälpa till lite i bland! haha.
Det är ganska kul, Men fattar inte varför jag gick en sådan utbilding, helt sjukt kan jag tycka! Skulle inte kunna jobba som det tyvär. lässnar på det direkt och sliter ut kroppen! Nej men andra planer finns ju.
 Vaknade på dettsa blodsocker! Lite högt men inte så jätte farligt! Det går ner snabbt! Skärpning ändå haha!






/Diabetesmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0