Blogg listad på Bloggtoppen.se

Beslutsångest

Det är som vanligt asså, Sjukt när man har så mycket snygga kläder, Det är ju det som gör det så svårt vad man ska ha på sig, Men tror jag har hittat en passande outfit, Ska dricka Chaaampange i kväll, En vän till mig har ett gal1 event i kväll, Det blir nog trevligt! 

Ska strax in till staden för att möta upp vigge och sedan förmodligen dra till Åhman på förkör, Ett måste!
Det blir Rödvin till förkrök i dag, Gott! Det sägs ju att man måste hunnit fyllla 30 innan man börjar tycka om det? Myt? Svar ja!



Tycker ni det är svårt att bestämma outfit?






Så här gör jag- Lägger fram en massa plagg och sedan väljer jag ut!
Brukar funka bra!






/Diabetesmannen




Kommentarer
Postat av: Henrik

Alltid svårt för att välhja outfit!

2009-12-20 @ 02:08:07
URL: http://detjagskriverom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0