Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snart jul

Godkväll! Jag har tränat, Yes , Fan vad skönt det var asså, Nu är det bara att forsätta så,
Jäkligt skönt, Känns i hela kroppen, Det var ju som sagt längesen jag körde styrka!
Nej men det var nice!

Nu resten av kvällen ska jag bara ta det väldigt easy, Skönt det med!

Juste jag vaaaaaaan 500 kr på en tia lott, Köpte först 1 tia lott där jag vann 20 kr på, Sedan köpte jag 2 till och vann 500 kr på en av dom , Så Jäkla underbart!, Det finns 800 lotter i hela sverige som ger vinsten 500 kr, Jag var en av dom!








/Diabetesmannen












Kommentarer
Postat av: jöran

tratt!! skoja fett avis mannen, skål!

2009-12-23 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0