Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tennis yeah babe

Tjaa alla galna fans! Hur står det till i dag? Jag har varit fruktansvärt pigg den senaste veckan även fast man har sippat rose och rökt som en guuud!, Sen har jag fan spelat 8 matcher sen förra fredagen, alltså en vecka sen. gal1 med en etta assää!
Tennisveckan är snart slut , lite tråkigt kan man tycka , riktigt trevligt har det ju ändå varit asääää! Jag var med i singel, dubbel, generationsdubbel och lottad dubbel. men jag är just nu bara kvar i lottad diubbel. åkte ut i singeln i går (Åttondelsfinal) Mötte andra seedade i tuneringe.. men kunde fan ha tagit hem det. men men! Flpt yeah babe!

Föresten är jag f1 gal1 sugen på att kröka, helt sjukt. har iofs druckit varje dag men inte varit full, ni vet den där känslan att vara riktigt full, Det  är sååå hääärlig!! Jag hoppas det kan bli ett avslappnat gal1 avslutningskrök här!! Annars blir det en fet utgång kan jag faan lova! men men pusss bitchesss!!

Tyvärr går det inte att lägga upp bilder för tillfället! vettefan varför men. det kommer fansen.







/Diabetesmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0