Blogg listad på Bloggtoppen.se

Beställa pizza! luigi Massimo

Bara att börja räkna med dagarna nu, På lördag börjar bilfärden till Italy, Ska bli hemskt trevligt! Tar en stund bara, Men Mattias vi ratten lär det fan gå undan assää. Kör som ett as vilket jag tycker man ska göra. Brukar säga så här var offensiv var du än gör för nåt!!  Medans jag kan kröka i baksätet sitter gurra och blowar Mattias enda ner till Helsingborg där dom ska byta av varandra, Då är det Mattias tur!! Jag själv kommer blooowa mig själv ett par mil!!  Det har ju pratats en del om att vi ska förbi Amsterdam och köpa 5 kilo! Men gurra är lite tveksam till det, Han vill ha 10 kilo. Och Mattias tycker det är på tok för lite. Han ville ha 1000 kilo, Själv ville jag bara ha 5 liter HB!

Som sagt det ska bli kul att komma hem, Har vart här på tok för länge. 19 år . fyfan!
Bye bitcheees and hoes!













/Diabetesmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0