Blogg listad på Bloggtoppen.se

Klassens kommentator!

Yes frågan är ju vad som hände i går. Vettefan assä! Drog tydligen till teatern efter gurras skiiiva....Jag och Mattias ytterligare än gång. Bara drar åt helvete dirtekt. Men det vart ju riktigt nice till slut!!! 6liiiiter::........
                                                 Göteborgs Nation
 Där har vi dig ja....
 Tydligen riktigt jävla bra drag. frågan är assä???
 sanslöst!
 Det händer igen assä, fan börjar bli jobbigt att folk alltid vill vara på kort med mig!!! Men uppskattas!


                                         Teatern

Tydligen här det spårar ur helt!
 Ja ni ser själva...
 Helt förstörd.. Värsta fyllan på länge tycker jag att vi skålar på!
 Avslutar med denna vackra bild..





Tack för en helskön kväll assä. Helt fucking yeah yeah . But yeaaah






/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: GG

gubbe där uppe ser jag.. ojoj var ni så törstiga..? gott!

2009-05-31 @ 17:24:14
Postat av: GG

gubbe där uppe ser jag.. ojoj var ni så törstiga..? gott!

2009-05-31 @ 17:24:30
Postat av: Smultron

Kul att man ser så glad ut på bilden då!!!



Men kul skiva var det :)

2009-06-01 @ 00:35:01
Postat av: a

Jävla töntar , Tror ni äger stället!

2009-06-01 @ 23:33:46
Postat av: GG

kul att ni hade trevligt sara! kul att A har hajjat grejen! :) haha

2009-06-01 @ 23:37:56
Postat av: Anonym

Vi är nämligen mycket framgångsrika affärsmän!

2009-06-04 @ 12:04:37
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0