Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dumma frågor

Tjabba, Vaknade ungefär för en timme sen, Väldigt skönt att sova ut lite, Har kommit efter i sömnen som fan, På grund av den galna helgen haha!  Jag har precis klätt på mig dagens uppsättning, En ganska avslappnad stil i dag, Fast väldigt snyggt, Ja ni får ju se?!   I dag ska jag faktiskt in till Godsherren, Mattias Alltså!
Ska diskutera lite saker!!  Men nu måste jag laga lite gröt, Puss på er kära läsare!









Och du som undrade om jag tar mina bilder själv, Nej Gud gör det åt mig!













/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: sara

haha precis! fast för mig e de som vilken dag i veckan..fest för dig? :)

2009-11-11 @ 14:18:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0