Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dags

Godkväll!! Jag sitter här och kolla lite sköna klädessajter, Mycket trevligt må jag säga, Tycker om vintern när det gäller att klä sig, Känns som det blir stiligare då liksom!!!

Jag måste fan snacka med min frisör assä, Måste Klippa mig känns det som. Ska göra en grymt vågad frisyr den här gången, Hoppas det gillas. Upp till bevis som sagt!!
Nej dags för att ta det långverkande insulinet nu, Lantus alltså! Hatar att ta den, Den är fan inge bra. Sockret sjunker av den med en jävla fart också.. Äh nu ska jag sluta tycka synd om mig. Okej? Jaa vi säger så!

Puss puss







My fucking best friend, Du får ha det så bra i Singapore, Mattias drar nämligen till Singapore i morgon vid 14 tiden, Hoppas det blir nice och att det är varmt! Hälsa fader!!!











/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: solveigA

nice

2009-10-26 @ 21:59:21
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: Fluffiie

sv; Tack så mycket :)

2009-10-27 @ 11:36:28
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0