Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jo jag är tidernas Tennishunk

Tja fansen! Jag var nyss nere och kände lite på banan, Var tvungen att slå lite servar, Det är mitt sämsta slag, Den duger väll men kan bli betydligt mycket bättre. Jag hatar att serva , det är det som är problemet haha! Det som är najs är att vända runt på backhandsidan och slå en rak avgörande forehand i krysset, det är riktigt skönt kan jag säga! Mycket tennis nu, 
  Keps-boomerang , Tischa- Gant , Shorts-Ralf lauren , Strumpor- Topeco , Skor- Yonex ,  Racket- Head


Men i morgon ska jag och Mattias jobba lite åt en vän vid namn simon. Han ska göra om sovrummet, Vi har fått fria händer så det kan bli riktigt kul! Har ett sinne för det där med design även om inte mitt rum är så jätte fint . men men! shaa
 
                        Kan simon gilla det här?  I Love it!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Maj

Hej hej! =) Det är OK. sj?

2009-09-01 @ 17:43:22
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0