Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndag

Det är ju trots allt Söndag i dag, Alla brukar ofta ha ångest för det! Faktiskt inte jag, Just nu är det Us open semifinal. Just nu spelar Nadal-Delpotro, sen efter den så kommer min favorit in. Vem kan det vara? Federer självklart! Jag ska nu till affären och köpa lite avokado, Keson låg i kylen såg jag. Det är riktgt god blandning! Prova vettja! Det kan ju trots allt inte bli mer än äckligt kan man ju tycka ahha!
Ja juste vi har ju färdigställt Simons Sovrum nu. Blev fint och väldigt mysig liten lya enigt mig och Mattias.
Simon blev också nöjd! Lägger upp en bild senare!

 Är Roger Federer en stilikon?






/Diabetesmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0