Blogg listad på Bloggtoppen.se

Armhävningstävling

Hejsan hej! Hur står det till därute!? Fan tyvärr så är det lite sämre väder i dag
än var det har varit, Men men! Det funkar ändå liksom!

Gårdagen tillbringades med min vän Gustav,Mira,Marta vilken var en jävla hit!
Vi spelade brädspel,lyssnade på soft musik, gjorde armhävningar och drack ett par fina öl...
 
Låter inte helt fel va?



Diabetesmannen & Gustav



Gustav & Mira



Diabetesmannen



Gustav



Mira & Diabetesmannen



Sedan somnade jag....










/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hej på dig! kul att du svarade till slut. Ok då förstår jag hur du menar. Det är alltså inte så strängt. Men jag har faktiskt skrivit en uppsatts om diabetes, du inspirerade mig :D så nu har jag sten koll :) vilken typ har du? 1 eller 2?



Hade så bra!

2010-04-15 @ 17:09:57
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0