Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fördelar med diabetesmannens frisyr!?

Jag vet att min frisyr är mycket eftertraktad på marknaden haha.
Jo men så är det liksom! Den är helt enkelt snyggast på mig
också. Även fast vissa av er tar med foton på mig för att visa det för
eran frisör liksom!


Fördelar med min frippa är:

Du kan variera frisyren, Alltså köra på olika frillor varje dag
Hur nice är inte det liksom?






Den slickade snebenan!



Allt hår bakåt,  Helst lite volym på det!




Luggen




Så ser det ut...









/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: Johan K

haha självsäker kille! härligt inlägg

2010-04-20 @ 23:30:49
Postat av: Malin Longborn

SV: Inget fel alls på din humor. Tvärtom.



Glad att du sticker ut och inte jamsar med som så många andra gör.



I det här sammanhanget är det positivt och glatt. Tycker egentligen inte om att påpeka att det är bra att du är kille/man dessutom.. men det finns ju inte så många killar som har bloggar på topplistan.



Hoppas att du får en kalasbra onsdag!

2010-04-21 @ 08:29:47
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: marie

mycket bra frisyr!

2010-04-21 @ 08:47:34
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0