Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gårdagens Bugg

Glömde ju att berätta! I går så hängde jag först med en gammal gammal polare
asså, Det var faktiskt riktigt trevligt, Annorlunda liksom..

Men efter ett par timmar så ringer en vän vid namn Niklas Berg, Trevlig gosse som inspireras av
min frisyr- Alltså han har klippt en liknande frisyr som min, Mycket kul att se!
Och om det var snyggt? Grymt snyggt!

Han hämtade mig på Liggargatan med taxi, Mycket snällt, Tack så mycket!
Vi åkte ner till Stora torget och bestämde oss för att gå till någon bar eller något?
Vi hamnade på O connors, Mycket otippat asså! Men trevligt var det faktiskt.

Med ett grymt liveband och ett trevligt sällskap så blev kvällen både kul och
spännande! Juste, Tack för dansen. Du var grym ååh!

 



Niklas Berg och Diabetesmannen för cirka 2-3 år sedan




Snart så drar ju tennisen i gång på grus, Ska bli mycket kul!
Ser framemot öregrund... Vinst vinst vinst!







/Diabetesmannen


 


Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

Hej! Hur mår du? : D

2010-04-18 @ 23:46:46
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

sv; Jag är bra tack:)

Har du haft en bra helg? Nice blogg!

2010-04-18 @ 23:58:48
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0