Blogg listad på Bloggtoppen.se

Göteborg

Har precis checkat in på hotell Gothia Towers som ligger mitt emot Liseberg, väldigt flott!
Här skall natten tillbringas och jag har fått turen att dela rum med Gustaf så vi kommer säkerligen ligga och prata ända in på småtimmarna, höll på att skriva ett inlägg tidigare när vi satt på bussen men internet slutade fungera någonstans utanför Örebro så jag kan saxa upp det här.
"Sitter på bussen på väg ner till Varberg, med datorn i knät, kaffe i mugghållaren och nyaste nummret av King på platsen brevid mig en perfekt uppladdning inför resan ner till Göteborg där vi ikväll ska övernatta för att imorgon vid lunch fortsätta ner till Varberg och spela matchen som startar vid 16.00 imorgon fredag"
Lite små krimskrams men nu vet ni vad vi gör här, nu ska jag njuta av utsikten och gå och köpa mig en räkmacka och glassa lite i hotellets lokaler!
där har ni hotellet


Tack!
Vigge
Sitter på bussen på väg ner till Varberg, med datorn i knät, kaffe i mugghållaren och nyaste nummret av King på platsen brevid mig en perfekt uppladdning inför resan ner till Göteborg där vi ikväll ska övernatta för att imorgon vid lunch fortsätta ner till Varberg och spela matchen som startar vid 16.00 imorgon fredag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vad kul med gbg, räkmackorna rekommenderas på Gothia Towers resturang.. de är typ kända

2010-04-01 @ 20:55:17
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0