Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag kan inte äta godis

Så är det!? Den enda frågan man får av folk som inte har en aning är
ju ofta? Du kan inte äta godis va? Jag brukar svara såhär, Jag äter godis om jag vill det
men då mår jag dåligt i en timme typ! Så svaret är tammefan- Jag kan inte äta godis!

Käkade nyss lite godis, Brukar göra en test: Som går till såhär,
Först så tar jag blodsocker innan jag börjar proppa i mig!

I det här fallet så låg sockret på 12,3 innan, Och efter jag ätit så låg det på 23,
Även fast jag tog 4 enheter insulin!





Det får bli beachirre i stället assä!










/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Marlene

Sv: Nä det är lugnt jag är inte så känslig! Lol! Jo det är påsklov för min familj så alla är hemma!



Har inte så många killar som kommenterar så det är jätte roligt att du törs!



Kram M

2010-04-08 @ 21:16:23
URL: http://marlenessida.blogg.se/
Postat av: Tobias

Godis är så jävla gott, men äter man det inte klarar man sig utan!

2010-04-08 @ 22:03:54
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Anonym

Det verkar väldigt konstigt att du inte kan äta godis? Jag själv har diabetes och det finns ingenting som jag inte kan äta.

2010-06-07 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0