Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min fredagskväll


Kvällen i går började hemma hos Mattias, Sedan så bestämde vi oss för att gå till Firman...

Men eftersom det är så sjukt trångt inne på det där stället så bestämde vi oss för
att gå till Palermo, Jag vill knappt säga att vi gick dit, Men det gjorde vi.. Ganska trevligt var det ju!

Stannade där i cirka 60 minuter, Sedan gick vi till Plock, Kanske Uppsalas trendigaste ställe kan tyckas?!
Eller vad säger ni? 

Men eftersom det var såå sjukt mycket folk där så stack vi ganska omedelbart därifrån
för att gå vidare till Red Room, Jag ville göra Ali (Äger stället) lite glad eftersom jag tidigare på
kvällen hade lovar att komma förbi!

Klockan är just nu 02 00 då vi bestämmer oss för att avsluta kvällen på Terassen.
Vilket var väldigt trevligt!




Tack för en trevlig kväll!





Joakim på Firman







Joakim & Diabetesmannen på Palermo














/Diabetesmannen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0