Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rycker i benen

Hejsan alla fina underbara läsare... Jag vaknade typ för en timme sen och har nu tyvärr
en otroligt obehaglig träningsvärk i magen. usch asså... Jag gjorde 200 armhävningar
i går! Otroligt bra kan tyckas!


Juste, fan vad det började rycka i benen när jag skulle sova i går.. Det jag menar är
att jag låg och kollade mot min garderob och genast blev sugen på att prova
lite snygga outfits, Helt sjukt låter det som?!  Men men




Jag var helt slut....... men



 sen så small det till...



Hittade dom här jeansen som jag aldrig använt, helt sjukt eftersom dom
är toksnygga!










/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Bella

Snygging!! Det var inte bara jeansen som var snygga ;)

2010-04-26 @ 18:13:59
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0