Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens outfit

Tjenare!

Har alla smällt att jag inte ska medverka i Paradiset? Hoppas på det för nu tar vi nya tag här i denna superblogg!
I dag har jag bara varit en så kallad livsnjutare, Tagit det väldigt lugnt eftersom vädret är katastrofalt! Jag
funderar nästan på att köra en hel dag med film och snus, men sen så upptäckte jag att magen behövde tränas lite så jag kör nog ett hårt pass nere i mitt hemmagym, Jag har ju trots allt 1 maskin där det går att träna massvis med grejer på min kropp...














Snart kommer ett inlägg om Blogawards, Kommer bli riktigt grymt assä!



/Diabetesmannen




Kommentarer
Postat av: emmma

ja jag tycker också de , :) Kommer bli fett najs.. men DU får se TILL att KÖPA biljett nu, hörre du du. eller de har du gjort?:)

2010-08-17 @ 16:19:43
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Angelica

super snygg outfit, keep goin :)

2010-08-17 @ 17:41:01
URL: http://stylebyang.blogg.se/
Postat av: Rille

Jäkligt snygg klocka! Får man fråga vart du köpt den :)?

2010-08-20 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0