Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetesmannens bäste vän!

Då var det Gustav här igen! Såg att Jocke, Ja alltså diabetesmannen hade skrivit ett inlägg direkt från Mexico? Jäkligt kul!

Jag har länge väntat på att denna man ska vara med i media på något jävla sorts vis, Han är inte bara unik för att han har diabetes och snygg stil? Han startar så många olika sorters trender på alla möjliga plan!

1. Han använder ord som jag visste knappt fanns vilket är jävligt kul när andra börjar säga det ett halv år efter!

2. Det finns nog ingen här i Uppsala i allafall som har lika kläder eller lika snygg stil som denna man!

3. Han vågar köra sitt race och skiter i vad folk säger, Han skäms aldrig för det han gör utan står för det!

4. dia mannen drar upp sina sprutor på den finaste restuarangen i uppsala och tar sin spruta inför 50 pers, Det han säger när folk kollar är, vad fan glor ni på? Jag är en diabetesman!

5. Han är aldrig omöjlig för nya utmaningar eller ideer, Ringer man honom och frågar om han ska med så är alltid svaret JA! Han försöker göra alla i sin närhet glada och nöjda! (Vilken vän)

 

Ja, Så här skulle jag kunna fortsätta till nummer 20 på mina markeringar, Jag har känt diabetesmannen i cirka 12 år och vet vad han går för på varje plan så att säga!!

Juste, Vet ni att jag var med och starta denna framgångsrika blogg? Jag och diabetesmannen är alltså grundare till denna blogg, Som diabetesmannen sagt tidigare så har bloggen tidigare handlat om fest,krök,vänner och en liten touch av kläder!  Känner lite nu att det var lika bra att Jocke själv driver den i dag, Jag njuter varje gång jag läser den även fast jag känner honom så fruktansvärt bra.. Trots det blir man chockad av att läsa en del inlägg i bland!





Bild på mig och Diabetesmannen från ett härligt midsommarfirande




Modell är diabetesmannen



JAG är hans personliga fotograf!





Simma lugnt så hörs vi av!





/Gustav

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine (:

SV: Yes de är nima :) tennisspelare han med ja!

2010-08-15 @ 18:50:04
URL: http://mblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0