Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fredag- Kräftskiva 1.



Viktor som gör en liten flippad posé!



Kristoffer kör den där fasta blicken rakt fram då hans isblåa ögon syns ordentligt!



Jockes heta look gjorde mig oerhört glad!



Hetast på bild denna kväll blev absolut Gustaf, Utan tvekan!




Det jag ser på denna bild är att jag ska boka in en ny klipptid på fredag kl 14.00!




Victor legenden Andersson som under veckan här har blivit 20 år även tagit körkort, Grattis!



Vem står med en fläkt till höger? Jag menar alltså hur kan håret fladdra sådär!?



Mathilda snaskar kräller assä...





Martina och jag var fotografer för kvällen!





Detta var då folket jag var med på kräftskiva 1 som jag efter den där sista bilden inte minns något alls.. BLACKOUT... Men trevligt var det, så jag tackar alla för en lyckad fredagskväll!




/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: Martin M

Vart har du köpt ditt hängsmycke till kavajen?:)

2010-08-22 @ 22:13:07
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0