Blogg listad på Bloggtoppen.se

Obehagligt!

God dagens!

Gucci Gurra som skriver:

Fick nyss ett ganska så obehagligt telefonsamtal från Jocke , Lät inte alls kul skulle jag kunna säga! Han skulle ringa tillbaka till mig lite senare, Efter det så meddelar jag det som hänt!

Jag kan väll berätta lite vad jag gjort och ska göra i dag, Kl 11.00 så fixade jag i ordning min bössa, alltså gevär. Som vissa av er vet har jag gjort Lumpen och muckade därifrån för cirka 2 månader sen och då fick man ju of course jägarlicens på samma gång., Därför har jag i dag varit ute och provskjutit lite i skogen. Fruktansvärt kul!

För tillfället så sitter jag och njuter av kopp the ute i den härliga värmen här i Uppsala! Kände att detta inte var så intressant skrivet men det skiter väll jag i haha!




Jag i Luleå där jag då gjorde lumpen!



Mannen, Jag lider med dig!






/Gustav

Kommentarer
Postat av: Tråligt

Sjukt vad dåligt och tråkigt gjort av diabetesmannen om det stämmer att han inte ens har åkt. Flera som sett honom här hemma och nu ska dom försöka säga att han bara var sjuk. Paradiset är i Colombia inte Mexico! Vilket misstag.

2010-08-16 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0