Blogg listad på Bloggtoppen.se

Onsdag- 22.30

Tjabba!

Sitter här och försöker välja ut kläder till i morgon då jag och min vän ska besöka både skansen och grönalund, Det är just en sån dag man bara ska gå och visa upp sig!? Men jag kan ju direkt säga att stockholmarna klär sig gudomligt i gemfört med uppsalaborna! Den tackar vi för!


Just precis,
Klockan slog precis 22.30 och här sitter jag med mitt rör pringles och även avokado dipp.. Även en dosa kronan vit portion lyckades fladdra ner i hemköp påsen!

 Det jag försöker komma till är att jag inte går ut på onsdagar längre!? Varför? Känns som det är 18 åringarnas dag att gå ut på.. Man känner sig nästan som en karl när man väl är ute på en onsdag!




Någon som vill ha mitt recept på en avokadoröra?



Grill chirre,gräddfil,2 avokado,snus (kronan vit budget portion)



Glömde nästan bort att visa ett kap jag gjorde för någon vecka sen, För denna sko ger du 199 kr för!
Vad tycks tro? obs. Våga säga att du tycker dom är fula!?

 

 

 

/Diabetesmannen

 


Kommentarer
Postat av: hemlig journalist

vi vågar, för vi har journalistens sanna mod i barm, men vi gillar dem faktiskt. men 200? var köper man sådana? kul med någon som inte måste skryta med prislappar utan kan visa upp lite sinne för ekonomi. likie likie.

2010-08-05 @ 00:43:33
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gröna Lund är helt Okej. =)

2010-08-06 @ 14:14:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0