Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ralf lauren skjorta!

Hejsan! Allt bra? Med mig är det strålande assä!

Har varit på lite olika möten från 13 tiden till 15, Men nu sitte jag här och inväntar maten som min snälla mamma lagar åt mig, Sedan beger jag mig till stan igen, Eller ja rättare sagt Utk (Uppsala tennisklubb) för ett pass med Mannen,myten, legenden ( Erik thorran thorelli) 





Jag hann även förbi min frisör för att se om hon hade någon ledig tid för mig i morgon, Självklart så hade hon det, så jag bokade in en tid vid kl 17.00! Äntligen!

Jag funderar starkt på att klippa lugg, STOPPA mig om ni tycker det skulle se fruktansvärt ut!




/Diabetesmannen







Kommentarer
Postat av: Fredrik

Funderar starkt på saluhallen på lördag, själv då? Utgång för dig med eller!!?

2010-08-26 @ 16:24:08
URL: http://dubbla.blogg.se/
Postat av: B E C C A

SVAR: Haha gamla jävlar! Men älskar dom ändå!



Jag tycker inte du ska klippa lugg :)

2010-08-26 @ 21:51:51
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
Postat av: R

Riktig schysst skjorta! Vart har du köpt den?

2010-08-26 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0