Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rockstar

Hejsan gott folk!

Just nu ligger jag helt däckad och inväntar 2 st finaler i km (Klubbmästerskap) Eftersom jag är bäst i klubben så lyckadfes jag ta mg till final i både singel och dubbel! Nog om det..

Som sagt: Bakfull,kladdig,sliskig,äcklig,synrubbningar,högt blodsocker gör mig till en så oerhört kass man i dag, Det beror kanske på att jag hade en riktigt riktigt bra i kväll i går, Det brukar ju liksom bli så här? Man får en grym utgång och sedan vaknar man upp precis som jag skrev för några meningar sen! Kladdig helt enkelt!




Denna dam har greppat min bäste vän men vad fan gör det liksom?

Kanske en blivande ölmodell?



Till vänster är självklart jag som ni ser! Men vem är grabben eller rättare sagt mannen till höger? Ledtråd: Spelar på hög nivå i sporten ishockey!




Mira & Sabina ( Bra tjejer assä)



Kan jag få en puss Älskling? Eh nej knappast assä!



Saluhallen



Ivert sveper champagne och jenny blir riktigt arg assä!






Mattias med en tischa inspirerad av James Dean, Snyggt!



Ellen & Siri




James Dean, Gustav och Mira



Diabetesmannen & Fredrik



Fredrik




Rockstar? Karatekid?




Of course blev det efterpärla som slutade med......



Jag i nuläget! Usch fy blä!





Jag måste bara tacka alla som bidrog till en riktgt bra utekväll, Tack!






/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0