Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skäggtävling!

 Jag tittade häromdagen in på Hombres.blogg.se, Det är grabben som anordnade tävlingen (Årets modeman) där jag till slut kom på ANDRA plats vilket jag blev riktigt nöjd med.. Not!

Nu är det dags för en ny tävling på hans blogg där jag självklart ska vara med! Jag har till och med redan fixat ett bidrag som ni lite senare i detta inlägg ska få se.

Tävlingen lyder så här: BÄSTA SKÄGGOUTFIT! För att läsa mer om detta så besök gärna hans blogg för mer info!

 










/Diabetesmannen



 


Kommentarer
Postat av: Sheila

Ha ha cool! =D



Hoppas du får en fortsatt fin fredag!

2010-08-27 @ 14:30:50
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: Patric

Tack för bidraget och den fina länkningen!



Hur är läget då? Med mig är det fint som vanligt måste jag säga!

2010-08-27 @ 19:34:24
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0