Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tennisveckan över!

Oehört tråkigt kan tyckas?! Nu är det bara att lägga tennisgrejerna på hyllan för att sedan greppa tag i ciggen!? Eller? Nja jag ska nu börja träna stenhårt för att nästa år genomföra en alldeles utomordentligt bra turnering vilket jag gjorde detta år också!? Fast vinner man inte ska man inte vara nöjd!

Jag har även träffat många nya vänner vilket alltid kan vara bra och även kul!,

Är det bara jag som tycker att tennisspelare har vidrig attityd? Det är najs!







Far & Son (Generationsdubbel) Torsk med 7-5 7-5



Gruppspelsmatch singel- Vinst med övertygande siffror 6-0 6-0



Här åkte jag ut singeln tyvärr, Bra spelat Jarl Strömgren!






/Diabetesmannen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0