Blogg listad på Bloggtoppen.se

Återförenade

Hejsan, Nu är hela min familj hemma igen, Otroligt drygt haha. Skoja!
Dom har ju varit i BARCELONA, Jag följde inte med pga. av att mamma skulle varit ensam hemma då eftersom hon jobbade! Så jag var lite snäll och ägnade lite tid med henne! Trevligt det med ju!



Dom såg Barcelona-Villareal, det måste varit grymt, Cirka 90 tusen var där!






Syster och Broder




Ritade av Mattias!



Tror att han går på walken liksom....






Hoppas ni hade en bra resa i allfall!







/Diabetesmannen








Kommentarer
Postat av: Ellie

Sv: Jag mår bara fint :). Lite trött efter första skoldagen och en sväng på gymmet. Men imorron är det ju redan fredag och det är ju såå nice. Hur är det själv? Förresten älskar klippet när du sjunger, så klockrent :))

2010-01-07 @ 21:20:48
URL: http://elleisellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt bra resa !

2010-01-09 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0