Blogg listad på Bloggtoppen.se

Typiskt diabetesmannen 2009



Doldkändis? Hängig mössa och stora raffe luring pilotglasögon!
Tror att jag är känids, Vill få uppmärksamhet!



Så här såg det ofta ut tyvärr!




Försöker vara hunkig med håliga jeans, iofs snyggt men!




Alltid förfest i Klubbhuset hemma hos Mattias, Alltid!





Sexigaste Hantverkaren 2009?




Favoritserien 2009, utan tvekan!




Mest använda plagget, Tischa med något coolt tryck!




Otippade köpet, Jeanskjortan som jag tydligen älskar nu!




Min mörklila kavaj har andvänds mycket!




Årets frisyr, Kort i nacken och på sidorna, Längre upptill!
Grymt snygg och mogen frisyr enligt mig!




Den här bilden väcker minnen, Sjuk kväll Mattias!
Jag har nog mest minnen med dej under 2009!
tack!




Tennisveckan öregrund, Vi kanske inte vann!
Men vi hade lätt snyggast kläder!





Det här året blir det mer stilrent, Inte så slafsigt och så!
Jag ska våga prova mer plagg! Våga!

Jag ska bli en fladdrande modeikón helt enkelt haha!







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: P A M ♥

sv: hah okej, vad gör du? :)

2010-01-10 @ 22:30:54
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0