Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det där lilla extra!

Vad gör vi? Nu kör vi!


Efter träningen i går så ringer en vid namn Joakim Johansson och nästan småskäller ut mig!? Han säger- Nu kommer du in till stan och hakar på en galen utgång!? Jag tvekar först!, Nu till den sämsta saken med diabetesmannen? Jag är urkass på att säga i från! Varför? Jag vill alltid göra alla glada! När jag står utanför jockes dörr och plingar så hör jag honom springa som en dåre till dörren, Faan vad han luktade sprit!

Jag som precis kommit från en hård träning fick hetsdricka god öl vilket slutade med en häfitg fylla! Tycker vi nästan avslutar detta inlägg med att jag älskar mina bloggläsare!





Joakim & Jesper på balkongen...




Joakim & Viktor på det trendiga skeppet..




Diabetesmannen & Stina








/Diabetesmannen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0