Blogg listad på Bloggtoppen.se

Detaljerna som avgör!

I går så satt jag helt ensammen och käkade en stor grym och faktiskt väldigt god Buffé på little Italy, Italienska pizzor är som sagt alltid godast kan tyckas?! En pizza,en cola light,en kaffe,en snusdosa räckte för att min dag av mat var räddad!



Efter min ensamma buffé så sticker jag till Malins skönhetssalong för att för första gången testa på en soldusch, När jag kliver in där för att få alla info av värdinnan hur det går till så charmas jag nå enormt av henne, Vilken kvinna säger jag bara! Snygg,trevlig och en otroligt bra charm! Man kanske ska boka in en Massage nästa gång!?











 

 

 

 

/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Robin

Älskar länken från hm, (översta bilden).

Har själv några st eftersom den väldigt lätt tappar färg.

2010-07-23 @ 12:28:28
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: bella

nej nej nej! bilden på dig när du står i kalingar är för bögig! snälla ta bort det! den förstör hela bilden av dig! jag skrive för att jag jag vill varna dig! pls ta bort den!

2010-07-23 @ 14:40:18
Postat av: Elin Lundin

Haha Malin Gunnarsson är en familjekompis till oss, hur gullig och snäll som helst. Hoppas solduschen blev bra då!

2010-07-24 @ 21:09:51
URL: http://luiui

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0