Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetesmannen är hemma!

Tjabba! Fyfan vilken galet kass update det har varit assä!? Men när man har bott i en stuga i 3 dagar är det lite småsvårt att hinna blogga liksom, Jag kan ju se detta som en lite ledighet från bloggen kan tyckas?

Snabbresumé av Öregrunds tennivecka: Det har varit en helt underbar vecka som ännu inte är slut faktiskt, Jag spelar nämligen kvartsfinal i lottad dubbel i morgon vid 13 tiden. NU till det dumma? Dom två första dagarna hade jag ingen kamera, Assä är jag bloggare eller inte? Glömmer kameran!, Fyfan diabetesmannen!

Som sagt en grym vecka har det varit och hoppas den fortsätter så....
Jag tror även att jag fått en del nya fans?! Har jag rätt?



Min egna lilla uteplats... Passar perfekt att strecha och samtidigt ta en morgoncigg...



Eftersom jag är bloggare var jag helt enkelt tvungen att leta upp en spegel för att sedan spika upp den på väggen...





Klippor är en självklarthet i Öregrund assä!



En tennisspelare vid namn Lisa



Isabelle...



Två blondiner som möjligtvis har fått lite för mycket i sig? SANT eller FALSKT?



Jag och min dubbelpartner Martin...



Detta var då kvällens outfit...





Jag återkommer mer om veckan lite senare eller i morgonbitti!




/Diabetesmannen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0