Blogg listad på Bloggtoppen.se

God morgon

Hejsan!


Hur står det till i dag tro? Själv mår jag som en prins asså, Men helt lugnt blev det inte i går..  Jag var bortbjuden på finmiddag hos min vän Gustav. Mycket kul att träffa min bäste kompis som jag inte träffat på ungefär 20 dagar eftersom han bilat i europa! Det bjöds på rött vin och till det en saftig köttbit för att sedan spela några partier biljard! En riktig gubbkväll skulle jag säga att det var faktiskt!





Gustav



Även fast dom stora glasögonen har glidit ner halvvägs på näsan så är denna man en jävel på klä sig kan jag direkt säga.. Stilikon!




Bilden är tagen för cirka 2 min sen, Fan det ser ut som jag levt på rödvin i cirka 2 veckor! 






/Diabetesmannen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0