Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag inledde starkt.... ( 1 dag= 2 segrar)

Tyvärr blir det mycket tennis under den här veckan, Det får ni helt enkelt ta! I går hade jag min första match klockan 10.00, På pappret borde jag ha torskat eftersom han vann förra årets tennisvecka, Men gissa vem som vann? Jo diabetesmannen vinner med 6-4 2-6 13-11, Jag hade till och med en matchboll i mot mig men änå lyckades jag hålla upp humöret och sedan vinna med 13-11!

Efter matchen drog jag och min bäste vän morfar ner och käkade en varsin oxfilé pasta, Den satt mycket fint kan jag säga! Det gäller att ladda upp för nästa match liksom! Klockan 18 skulle nästa match äga rum: Jag visste redan innan att det skulle bli en enklare match men man ska aldrig underskatta!? Jag vinner faktiskt även den med siffrorna 6-3 6-4! Hur underbart känns inte detta? Jag är redan vidare till slutspel efter 1 dag!

Just nu sitter jag här och dricker en massa vatten för att ladda upp till nästa match som ska äga rum klockan 18!
Jag möter en 94a så det är bara att visa vem som äger banan och även vem som har snyggast kläder så ska jag även kamma hem den matchen.. Önska mig lycka till!


Juste, Jag såg en kommentar från 2 tjejer i öre? Kul att ni gillar bloggen tjejer!? Är det ni som hänger i tallis eller? Ett tips: Tryck upp erat bloggnamn på en tischa som mig!











/Diabetesmannen






Kommentarer
Postat av: kickipickipäronpung

den looken är skitsnygg ;)

2010-07-26 @ 19:05:41
URL: http://kristinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

stämmer bra, tallisbrudarna du vet! vi bloggar inte annars hade det varit en bra idè! hejhopp gummisnopp

2010-07-27 @ 01:33:58
Postat av: Anonym

går du i skolan eller jobbar du?

2010-08-01 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0