Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rökning,Alkohol,diabetes,tennis (Dagens fråga)



Varför röker du alltid på dina videbloggar?  Inget bra svar på det faktiskt, Har blivit en grej bara!
Sen så är morgonciggen det bästa på nästan hela dagen också! Rökare skulle jag inte kalla mig!!!





Du dricker ofta? Du har både diabetes och tränar väldigt mycket?  Jag lever helt enkelt som många andra också skulle vilja göra,  dvs. gör vad du vill! var avslappnad! Syssla med det som gör dig glad och det du njuter av! Så alla stelbockar? Ta er i kragen!



Du har ju diabetes? Jaha och? Jag sköter och mår mycket bra i min diabetes, finns självklart tillfällen jag mår piss men det ska man icke klaga på liksom.. Jag har efter lång tid accepterat min sjukdom, But har absolut inte respekterat den! Även fast jag har diabetes så kan jag göra precis vad jag vill!



Du tränar 2 timmar tennis om dagen? Yes det gör jag, Mest för att hålla i gång kroppen och för att det är grymt kul.. Satsar gör jag inte längre, även fast jag tränar mycket och är ganska bra! Men tro mig: Det krävs mer än två timmar per dag för att bli något inom den sporten!








Vad ska vi dra för slutsatser av detta då? Det finns bara en diabetesman!








/Diabetesmannen


















Kommentarer
Postat av: Hemlig journalist

Mjaaaaaa! Sannerliiiigen! Och du, SNYGGT inlägg! Bra balanserat med varannan bild och inte för långa texter! Favorit i repris längre fram med detta koncept? SKULLE TRO DET VA! För snygg layout gör journalister glada. Mmm. Nu ska vi dricka kaffe och försöka få tag på Brassarnas tränare.

2010-07-02 @ 21:46:05
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: Amandah

Bra svar. ^^

Jo, gillar killar som vågar mer. :)

2010-07-03 @ 00:16:20
URL: http://exeggutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0