Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndag- 18 Juli

Tjenare män/kvinnor!

Sitter här med laptopen och skriver ett inlägg medans jag sveper i mig en stark kopp kaffe, Mycket gott trots det varma vädret, Vidare till min helg: Den har varit mycket bra och faktiskt väldigt lugn, Kan ju vara skönt det med liksom!

Om cirka en timme så ska jag ner och träna ett hårt tennispass för att sedan löpa 2 km efter det! Som dom flesta vet så är det en tunering på gång och jag försöker och har redan hittat formen inför den! Mer om det den kommande veckan!











Hur har eran helg varit?



/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Avin Af Winfrey

Blir det inte varmt med mössan på? :)

2010-07-19 @ 01:39:07
URL: http://evyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0