Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stadsparken & Rosé

Hejsan!


Blev inte mycket blogga i går asså, Jag åkte i går in till stan för att hämta ut lite sprutor, Efter det så träffade jag upp Gustaf för en sväng på stan då han ger mig förslaget att sätta oss i stadsparken med en flaska Rosé! Visst tänker jag direkt... Vi satt där i cirka 3-4 timmar, Helt underbar kväll kan tyckas! Satt och hade lite terapi snack i mellan, vilket nästan ledde till en del tårar!


Efter några timmar fick vi besök av en snygg blondin, Det kan ju liksom bara sluta bra då! Men ungefär id 23.30 tiden så skiljs vi alla åt för att åka hem och käka nudlar?! Nej pankakor..





Gustaf på fågelsången..



Gustaf & Diabetesmannen




Jag vid fyrisån..



Gustaf med bra blick




Mina och vems....



Detta var då gårdagens outfit!







/Diabetesmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0