Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vaknar med sur.....

Mage!? Världens sämsta uppladdning, Nu ska jag berätta: Vaknar runt 5 tiden och är låg som fan, Ligger väll på 2.2 i blodsocker! Jag springer upp för att äta lite,vilket slutar i att jag sedan vaknar hög som fan och även med en sur jävla mage! Fan att detta ska inträffa nu när det snart är det dags för match! Som tur är att det är lite försenat på grund av regnet!

Nej nu ska jag ta en promenad till affären för att inhandla keso och 2 stycken avokado!












Frågan i dag är om ni gillar min regnjacksliknande kavaj som är halvglansig och kommer från PRADA?
Syns kanske inte på bilderna men i verkligheten ser ni assä!







/Diabetesmannen














Kommentarer
Postat av: Pompom ღ

Du ser jätte bra ut :)

2010-07-25 @ 19:53:56
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/
Postat av: sara

fan vad snygg du är. stort plus med senilsnöret

2010-07-26 @ 16:26:46
Postat av: FINALINA - finalinafina.blogg.se

älska senilsnöret!

2010-07-26 @ 17:01:10
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0