Blogg listad på Bloggtoppen.se

Allt från midsommarhelgen

Ja var ska vi börja!? Vi börjar med fredag kl 13.00 då jag tar mig ut till en mysig liten stuga en bit utanför Uppsala, När jag kom dit så kände jag direkt, Herregud vilken midsommarkänsla! Detta kommer bli otroligt kul liksom...  Det började med att alla satt och smådrack och snackade så mycket skit haha, Sedan så var det dags för midsommarlunch vilket blev en jävla succé!? Varför? Diabetesmannen satte sig på kortsidan vilket ledde till att jag snabbt drog i gång snapsvisorna.. Inga snapsvisor,ingen midsommar right? Och där satt vi länge länge tills den 13 snapsen var slut.. Efter detta så sprang alla ut ur partytältet och det var dags för 5-kamp!? Det började med kubb och det slutade också med kubb eftersom vi insåg att kasta pil skulle vara alldeles för FARLIGT!
Ni kanske förstår varför?  Jag kan redan nu säga att vi grabbar torskade på kubb mot tjejerna utan att få ner en enda träpinne, Helt otroligt kan tyckas? Fast det bevisar ju bara att vi hade svept mycket mer och bättre haha!

Efter det där löjliga spelet så gick vi upp till den mysiga stugan och det var fri aktivitet, Ja vad gjorde man då?
Man tog sin svinkalla öl och drack vilket ledde till allsäng med gitarr, Tack för den Johannes! Nu tycker jag att vi jag ska sluta skriva om fredagen och i stället slänga in en massa snygga bilder!






Mira och en glimt av siri




Hunden Ferres & Gustav



Siri



Mira, Fredrik och Sabina



Jenny



Pontus,Fredrik,Sabina och Gustav



Pontus






Filip & Johannes



Gustav



Snoop dog & Diabetesmannen



And again



Diabetesmannen & Fredrik









Lördagen kommer lite senare under dagen, Hörs!





/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: mathilda

hejsan allt bra med dig idag? :)

2010-06-27 @ 17:17:31
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: christopher

jajamen :) detsamma verkar det som =)

2010-06-27 @ 18:33:49
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så himla skönt med sommar när man kan göra en massa roliga saker. =)

2010-06-30 @ 14:54:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

lätt en tradition asså!

2010-06-30 @ 17:24:36
Postat av: louize

söt blogg :)'

Hur var midsommarhelgen?:)

2010-07-01 @ 00:53:53
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0