Blogg listad på Bloggtoppen.se

Casting Paradise hotel!

God kväll alla underbara läsare! Vilken underbar dag det har varit alltså... I dag har jag befunnit mig i våran underbara huvudstad Stockholm, Kan ju kännas att det var absolut den rätta dagen att vara där eftersom det var helt sjukt fint väder! Ja vad gjorde diabetesmannen i Stockholm? Jag blev kallad av paradise hotel redaktionen förra veckan, dom ville ha en intervju med mig och självklart så tar jag mig dit eftersom jag verkligen vill vara med i den så kallade dokusåpan, det vore ju hur kul som helst asså! Ja hur gick intervjun? Den gick faktiskt riktigt bra tycker jag... Nu väntar jag bara på ett samtal därifrån så kan man sen börja smål le lite haha!




Tog en promenad från frihamnen till stureplan eftersom jag inte hade något spec på schemat,
kan vara skönt, kan vara!?



Sedan satte jag mig för att kika in hur 08orna klädde sig denna varma dag!
Juste, Det är inte varje bloggare som knäpper kort på sig själv underifrån!



Lyckades smygfota en liten modéikon.. Toffsen funkar på karln assä!







/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Haha ojdå! Varför vill du vara med där? :P Har lite svårt att förstå varför någon ens skulle vilja det hehe ;P

2010-06-29 @ 00:11:21
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter fint, hoppas innerligt de ringer dig om slutcasting som är nästa vecka.. men hörde dock av min lillebror att det va en tjejdag och en killdag. jag fick välja dag iofs och hoppas jag valde killdagen hahaha, lägger in en stöt på dig i så fall.. och kommer vi båda med i PH så är det dig jag ska ha!

2010-07-01 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0