Blogg listad på Bloggtoppen.se

Där sprack min lördag! ( Grattis Jocke utan toffsen)

God kväll! Jag kunde nu ha suttit i en ångande badtunna ute på Jockes land och samtidigt
firat honom eftersom han i dag fyller 20 år!

I stället sitter jag här framför datorn, Anledningen till att jag inte är där är för
att jag skulle ha spelat en tidig tennismatch i morgon! Men då ringer dom och säger
att dom inte kan spela!? Vad är det för stil? Fyfan asså!

Nu vettefan vad jag ska göra!? Finns ett par alternativ, Jag har även lagt upp en outfit i fall det kommer
upp något bra!?!




Diabetesmannen & Jocke



Jocke & diabetesmannen



Jocke & Diabetesmannen



Jocke & Diabetesmannen



Jocke & Diabetesmannen





Känns som vi bara festar i hop? Är det så? Vi har en viss intrig assä!

Stort grattis till min vän Joakim Johansson





/Diabetesmannen



Kommentarer
Postat av: Niklas

Keep up the good work ;) Älskar bloggen :D Undrar bara va ni tycker om andra modebloggar så som http://muchacho.blogg.se/ och killar me koll :)

2010-06-06 @ 13:13:59
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Fullt upp med pluggandet!

Vad händer hos dig?

2010-06-06 @ 15:19:45
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Bella

Blogga honeybabe yeah! Jag säger samma sak till dig duuu ;)

2010-06-06 @ 16:39:18
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Martin (Modette)

Jäklar va du bloggar bra nu! Kör på :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0