Blogg listad på Bloggtoppen.se

En man svettas

En lysande träning är precis genomförd, Fan så bra det gick i dag! Äntligen
så satt alla slag och mina fötter hängde med rejält! Tack till mig själv typ!?

Nu väntar en kall svalkande dusch för att sedan ta bussen till mattias som går
21.25, Frågan är om jag hinner!? Måste välja kläder också liksom?! Äh
modet sitter i huvudet!

Nej nu fick jag mess om att absolut inte missa bussen.. Hörs sen då! Puss





I kväll blire fan lugg....









/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare din cuuling :D frågestund nästa ?

2010-06-02 @ 21:47:56
Postat av: Anonym

Tycker din frill e snyggast när du kör lite framåt, mer attityd liksom!

2010-06-03 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0