Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fruktansvärt less

Vilken jävla pissjukdom kan tyckas? Diabetes är det jag talar om! I bland blir man så
sjukt less på det, Men som jag tidigare har sagt så ska man själv styra sjukdomen..
Men i bland så går ju inte det tyvär haha! Sitter här och hets äter eftersom jag nyss var låg..
Jag får såna jävla obehagliga känningar så det är sjukt!?

Känningar:

1. Synrubbingar

2. Skakar i både ben och armar

3. huvudvärk

4. Hjärtklappningar

Nej nu ska jag dejta kudden gott folk! Vi hörs i morrn.
Sov gott!















/Diabetesmannen






Kommentarer
Postat av: Eva

Förstår att det är tufft. Har en kompis som har diabetes. Så jag har förstått att det är superviktigt att man "sköter sig" och äter rätt och så. Något som hon har svårt med.

Själv har jag haft lite problem åt andra hållet istället, att jag haft för lite socker och hamnat i koma.

Har insett att jag mår bäst när jag äter regelbundet och drar ner på både kaffet och godiset.



Ha det bra!



/Eva

2010-06-02 @ 15:02:29
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Ida Alfredsson

Var det låga värden på 3.9 eller var det på väg upp där?

Ren nyfikenhet, då jag mår som bäst när jag ligger runt 4. Ja jag vet att vi alla inte fungerar på samma sätt =)

2010-06-02 @ 17:04:47
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: cissi

håller med till 100%, hatar diabetes men nu sköter jag den så det går lite bättre :) det lägsta jag legat på i medvetet tillstånd är 0.8 tror jag XD inte bra!

2010-06-08 @ 14:30:07
URL: http://sarajosefinelofvin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0