Blogg listad på Bloggtoppen.se

Här kommer svaren!

1. Civilstatus? Flickvän eller ej?

Jag är singel!

2. Planer för sommaren 2010?

Någon form av partyresa, Maybe Bullen ( Bulgarien), En vecka i den underbara staden Göteborg blir det
också! Sen blir det väll små galna grejer också! Gå på känsla liksom!

3. Har du några ärr någonstans på kroppen?

Tror inte det assä!

4. Vad är du rädd för?

Hemliga journalister mohaha...

5. Favoritdryck?

Får man säga öl?

6. Favoritmat?

Handstrypt oxfilé

7. Har du några husdjur? Har du haft

Japp, en katt som heter Torkel.. När jag var liten hade jag en kanin som var blind!

8. Är du en händig karl?

Det skulle jag säga att jag är.

9. Hur många par skor har du??

Vettefan, men typ 15 par skulle jag tippa på...

10. När kommer kalsong bilderna du lovar!?

Vadå för Kalsongbilder? Det var ett förbannat tjat om det!?
Sluta bry er om min anakonda.

11. Favoritglass?

Nogger

12. öl vin el sprit?

En kall öl är ju det bästa som finns, men sen går ju Fernet branca i ganska lätt också!

13. hemma mys el utgång?

Beror på vilket humör? Nuförtiden är det nog utgång som lockar mera!

14. snyggaste kändisbruden vs killen??

Hm? Har inga speciella, Men ICA Cindy och Jude law för 5-10 år sen!

15. Finns det nån tjej i björklinge du tycker är söt/snygg?

Det gör det absolut! Var tidigare i dag på min systers avslutning då hon gick ut åttonde klass,
Fanns en hel del potential på vissa tjejer där.. Vissa kommer bli gudinnor utan tvekan!

16. Jag undrar om du trivs med din bi-sexuella läggning?

Jag älskar tjejer!

17. Är det svårt att gå runt på stan? många blickar?

Svårt? Nja knappast än asså! Blickar? Ja det känns som det..
Galet najs!

18. Fastnat för någon kille på krogen?

Nej! Jag älskar tjejer.
















/Diabetesmannen




Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul att läsa svaren!

2010-06-10 @ 22:57:31
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Bella

100% singel, båda två visst? ;)

2010-06-10 @ 23:29:27
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Anonym

bra svarat där;)... roa mig jag har TRÅK...

2010-06-11 @ 01:04:37
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Ida "YH"

Bulgarien ska va fint har jag hört, är oxå lite sugen på att dra dit men mina polare bangar ^^

Dock ska det tydligen va dyrare nu för tiden och mer förstört av alla turister vilket är synd.

2010-06-11 @ 12:01:18
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Hur gammal är du? :)

2010-06-12 @ 12:37:55
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0