Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kvällens outfit

Nu tycker jag att vi glömmer midsommar och börjar bruka lite allvar, Dvs. att jag ska börja blogga bra igen!? Känner att det blivit smådåliga inlägg på sistone, Men nu kan jag meddela er att denna vecka kommer det bli oerhört spännande och bra läsning! Juste, Det här med livé sänding? Tyvärr så blir inte något sånt i dag, Jag är alldeles för sliten för det! Jag är ledsen alla underbara läsare!   Men under veckan så lovar jag att sända ett livé program!









Kvällens outfit:

Skor- Converse

Jeans- Replay

T-shirt- Levis

Jacka- Boss orange

Glasögon- Ray ban







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nämen, det här inlägget hade jag missat. Jääävligt snygg ;)!

2010-06-29 @ 09:24:18
URL: http://losingtouch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0