Blogg listad på Bloggtoppen.se

Misstag av diabetesmannen

Kan man gått säga!? Innan jag går ner för att kolla på en väns fotbollsmatch så
kikar jag förbi affären för att köpa något svalkande att dricka och en godispåse haha...
Varför? Eftersom matchen var riktigt riktigt kass så stog jag där som en snaskråtta och snaskade
lagom mycket!

Misstaget lyckades jag fota..... Kika in!



Dålig diabetesdag i dag- Jag har inte haft ett blodsocker under 20 i dag.. Kasst!



Regnoutfit? Svar ja!













/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Spanska.. men bangade, orkade inte mer faktiskt haha.



Härligt du!

Haft en bra helg?

2010-06-06 @ 23:08:48
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och Bella är jätte fina tillsammans!

Ni borde bli tillsammans, båda är GRYMT snygga! PERFECT MATCH!!!

2010-06-07 @ 00:35:42
Postat av: jennifer

sv: Helt rätt!



Det finns för mycket som inte rekommenderas för diabetiker att jag själv slutat bry mig om varningarna, allt kan inte vara farligt

2010-06-08 @ 23:41:44
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0