Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nej jag är inte en stel bloggare.....

Diabetesmannen träffar gärna sina bloggfans, I går så festade jag i hop
med ett antal fans, Jag älskar mina läsare asså! Oerhört kul att folk vet allt om mig liksom haha- Not!
Antar att det är sånt man får ta när man är en galen bloggare liksom!

Till alla andra bloggare därute
- Var inte så jäkla stela, Släpp till lite i stället!  Träffa era bloggläsare
över en kaffe eller öl kanske?




Gårdagens outfit







Skraaapa lite vaax!



Tummen upp för bloggläsare!



Jag med bloggläsare Jonte








Hörs om en stund, Puss!





/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Bella

bilder 2 och 3.. Där blev du utvald till kvällens hunk!

2010-06-01 @ 22:17:32
URL: http://bellablogg.se
Postat av: bella

nu då!! vill se konturerna!! (kuken alltså)

2010-06-01 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0