Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sända livé

Självklart kommer det bli av! Har redan fått respons på att det skulle vara riktigt kul i fall jag skulle börja sända livé.. Tror detta kan bli riktigt stort och kul!? Eller vad tror ni?  Den första livé sändningen kommer jag inte vara själv på, NEJ! Jag ringde nämligen för cirka 15 min sen till en viss herre!? Inte vem som helst heller..
Han har ett huvud som är riktigt klokt och klär sig stilrent enligt min mening.. Ska jag presentera han redan nu?
Ja det tycker jag att vi gör! Han muckar från lumpen nu på torsdag, är min absolut närmaste vän och kanske roligaste?! Dom flesta vet nog vem jag pratar om!


När den så kallade första livé sändningen kommer äga rum är inte bestämt än, Ska prata lite med min vän om det hade jag tänkt. Men innan Söndag i allafall!



Gustaf Nilsson Sennerfeldt





Gustaf & Diabetesmannen (Backstage på en hobbyplåtning)







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Olalaa där ser man ^^ shyst att din vän muckar snart.. Så jobbigt när med man har nära är borta för en längre tid och itne ahr lika mycket tid att spendera tillsammans. Men men, allt löser sig! Just nu sitter jag och kollar bloggar och ser på Absolutely Fabulous ^^ Ska nog laga lite mat snart om jag orkar och annars är allt gött med mig.

2010-06-21 @ 22:30:30
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0